Bi 10. Haftada bi de 16 da gittim. Detaylıdan sonradan arayı daha da açmayı düşünüyorum Herhangi bir sorun ağrı vs yoksa çok sık gitmeyi doğru bulmuyorum. İnsan hasta moduna giriyor sürekli tahlil makine vs. Hasta değil hamileyim keyfini çıkarmaya çalışıyorum 🥰