Karadenizli_ söyle soyliyim ben içmedim lakin ilkim sezaryen oldu bunu normal doğum yapmak (ssvd) istedim doktor bunları saydı 35 haftadan itibaren tüket acilmalar kasılmalar düzenli oluyor açılmaya yardımcı dedi. Ama ssvd yi riskli gebelik olduğum için perinatoloji doktoru önermedi (yüksek tansiyon preeklampsi sebebiyle)