Duam21 banada 34 de erken doğum riskin var dediler şuan 38+5 olduk hala tık yok 🙄 geçen farklı bir doktora gittim bunun suyu biraz fazla yeride geniş çok rahat hareket ediyor o yüzden daha doğmaz bu başı kanala girmez dedi valla bende hala şoklardayım 🙄🤨🤔