Eceedemir canım çok zor bi illet bende de 2 yıldır var muz falan yersem veya acı birşeyler hemen sızlıyor wc de ağlıyorum resmen. Ama kayısı falan tüketebilirsin bi nevi ishal oluyorsun yani kabız olup basur olunca berbat oluyor en azından ishal de çok canın acımaz. Tabi öyle fazlaca yeme kendini kontrol et yani. Geçmiş olsun