Arkadaşlar merhaba. 14+6 hamileyim. Hamileliğin başından beri beyaz akıntım oluyo. Geçen hafta bir damla kan geldi. Dr a gittik problem yok ama tedbir amaçlı progestan kullan dedi bir haftadır kullanıyorum. Dün akşam kullanmayı unutmuşum. Bugün beyaz akıntının içinde kıl şeklinde kan vardı. Neden olmuş olabilir başına gelen var mı😔