prensesyolu625 belirti diye birşey yok bence benim nişanım geldi Bebeğim 10 gün sonra geldi o da suni sancıyla hergün bugün doğurucak mıyım diye uyandım, doktorum hep demişti Doğum sancısı geldiğinde doğuruyorum diyeceksin zaten diye gerçekten öyleymiş büyük abdestine çıkacakmış gibi hissediyorsun