Cgdmaydn canım ben bebeğe 4 zıbın, iki tane 5 li bi tane 3 lü hastane çıkışı, bi pijama takımı, iki tulum, iki pamuk bir kalın battaniye, 6 ağız mendili 5 çorap, 3 tane alt açma örtüsü 20 tane bebek bezi bi tane ıslak mendil, pişik kremi koydum.
Kendime de 10 tane depend 3 tane hasta bezi, bir pijama takımı, bi pijama altı, iki çorap, iki emzirme sütyeni, atlet, ıslak mendil, kalım hırka, terlik koydum. Ekstra yanıma diş fırçası macunu şarj aleti makyaj malzemesi düzleştirici falan alıcam. Bir de hastaneye giderken hoşaf hurma tarzı yiyecek içecek bunlar komple bir küçük boy valize bir de sırt çantasına sığdı