Selam güzel anneler hamişler epilepsi hastasının doğumda ne gibi zorlukları var
melfuk15umt selamlar.. benim nöbetimde artış oldu..
Mlykylcn normal mi oldunuz sezeryan mı
Nur_ersy0 daha 4 hafta var insallah doğuma.. Sezeryan dedi doktor bekliyoruz bakalım