Fasulye Çalışan gebelerrr. Erken çıkıyor musunuz. Ben bankada çalışıyorum ve artık akşamları pert oluyorum 7 bucuk saatten fazla çalıştırılamaz yazıyor haklarımızda. Ben bunu kullanmak istiyorum fakat çekiniyorum erken mi diye. 4 aylık hamileyim. Ama haklarımı kullanmadıkça da sanki eziyolar kullanıyorlar ama gerçekten artık akşamları pert oluyorum. Var mı benim gibi durumda olan veya hakkını kullanan
Elifblr Fasulye öyle bir hakkın varsa kullan bence. Ben de çalışıyorum çok zor oluyo öğretmenim şuan ders saatimi azaltma imkanım da yok olsa kesin kullanırdım
Babymam Fasulye ben nöbet tutmuyorum agır işte çalışmıyorum Allah razı olsun arkadaşlardan baya hafifledi işim 4 bucuk aylıgım şuanda ilk hamile kaldığımda rapor verdi doktorum o yüzden rahatım eğer erken cıkmanı sorun yapacak biryer değilse bence çıkmalısın hamilelikte birşey yapmasan bile gitip oturup o kalabalığa girmek bile insanı yoruyor😒
Kubra15 Fasulye bende özel sektörde çalışıyorum saatlerimde ayarlama yaptılar sbah 8 öğlen 3 de çıkıyorum 1 saat yemek molasıda mesaiden sayılıyo. 4 ay neden bekledin bu sana tanınmış bir hak devlet bunu zorunlu kılıyo özelde olsa bu haklarını vermek zorundalar. Nasıl ki asgari ücret altı personel çalıştırmak yasak buda öyle bişey. Hamile oldugun için işten çıkarma durumuda olamaz. Seni işten çıkardıkları zaman sen tazminat davası açmasan bile sgk işyerine soruşturma açıyo gebe çalışanı işten çıkardıkları için. O yüzden bence her hakkınızı sonuna kadar talep edin.
EsraBayraktar Bende 34+2 öğretmenim 37 ye kadar çalışabilir raporu aldım 5 haftayı ekletmek için şimdi şimdi biraz zorlanıyorum Ders saatim az neyseki
Alinmavi Fasulye ben de bankaciyim ve hamile oldugumu ogrendigim an itibariyle doktordan gebelik raporu alip dilekceyle sundum. Hakkini almazsan kimse sana altin tepside vermiyor. Neyseki arkadaslarimin cogu da mudurum de bu konuda cok anlayisli ve hastalandigimda rapor falan da aldim gayet zaten.zor gecti. Bi arada is bitmez canim aksam 5 bucukta cantani alip cikacaksin isin bitmesi diye bir sey yok hele ki bankada kimseyi de duymayacaksin. Bu konuda anlayissiz davranan olursa emin ol ayni durumda kendisi oldugunda catir catir hakkini arar hatta baskasinin hakkina bile girer tecrubeyle sabit 😉 o yuzden yasal hakkini sonuna kadar kullan gebelik bu yani dinlenmen lazim gun icinde de gergin ortamlarda bulunma sorunlu musteri olursa alma pasla baskasina. Bebisine odaklan artik.
Aysealty Alinmavi cnm bende bankacıyım devlet bankası üstelik.iş arkadaslarmdan yana sıkıntım yok ara öğün için mutfaga cıkıorm meyve yiyorm bi yarm saat dinleniorm bazen ama bi müdürüm vardı kontrole gidicem gidip izin istiyorm bilmiyorm izin konusunu diyor.surat 5karıs bi gün sesim yükselmiş farkında olmadan anlayamadm neyi bilmiyosunuz diye.yarım gün izin girip git dedi her kontrolmde yarım gün izin giriyorm ben onları dogumdan önce kullanıcaktm😔sonuç almaya gitmem lazımdı izin vermedi gitmeme.bu hafta yeni müdür geldi umarm bu konuda daha anlayıslı cıkar.ticari gişedeyim yukarda ay sonları özellikle izdiham resmen bide önümzdeki haftayı düşünemyrm ay sonu yılsonu devre sonu 3ü bir arada😑😩
Fasulye Alinmavi şimdi okudum yazdığını raporu aldm ve müdüre verdim aynen dediğin gibi 5 bucukta çantamı alıp çıkıyorum💪🏻 Fazla çalışıyorumda ne oluyo kimse bunu görmüyo atm yi bilirsin eğilip kalkıyorum kimsenin umru değil bende artık kullanıyorum valla oh 5 bucuk diyo çıkıyorum bana karşı kimsenin anlayışı olmadı eğer olsaydı ben hakkımı kullanmak için belkide hala bekleyecektim
elvann Bende özel yapı denetimde inşaat mühendisiyim erken çıkma hakkı olduğunu bilmiyordum 9:00 -17:30 çalışıyorum hakkınız varsa sonuna kadar kullanın
Alinmavi Cglgyk persembe son 32 haftam doluyor. Aslinda 37 ye kadar calismak isterdim ama usutuyorum grip oluyorum surekli usutunce kasiklarim agriyo ve kasilmalarim oluyor o yuzden riske atmicam hic.
KbraGndz Fasulye hak var ama kabul eden yok. Müdürünün senin bu hakkın var eve git demez. Sen iste bence ilk aylar çok yorgun geçiyo ben beş aylığım ama halen öyle çalışıyorum
Beratzgenci ebrucan KbraGndz bende 10+0 haftalıgım kotonda makeup uzmanıyım sureklı ayaktayım oturma ıznı yok 8 ve 9 saat calısıyorum suan hakkım olmadıgını soyluyorlar
Zhlinn Hayır bende ozeldeyım,mudurume dedim,benim böyle bi hakkım var yararlanmak istiyorum diye. Sağolsun kabul etti. Çok iyi oldu çünkü sabah kalkmam akşam dönüşüm zor oluyodu
Nergis61 ebrucan öğlen arasi çalışma saatinden sayılmaz 4857 sayılı İş Kanunu ve 6331 sayılı İş sağlığı ve güvenliği kanununda bunlara dayanıyor arastirabilirsin🙂