Kızlar dört beş gündür öyle bir baş ağrısı çekiyorum anlatamam. Sabah eşimi işe gönderiyorum 7 de. Yatağa gelip yattığımda sadece sağ tarafım aşırı felaket sızlıyor yok böyle bir ağrı alnımın hizasında göz arkasından başlayıp arkaya doğru devam eden bir ağrı. Akşamları da uyuyacağım sırada aynı ağrı tekrarlıyo asla uyutmuyo sıkıca bağlayasım geliyor geçecek sanıyorum sıkınca. İlk önce migrenden şüphelendim. Sonrasında sinüzit belirtilerine baktım burun tıkanıklığı boğaz ağrısı falan diyo bunların hepsi bir aydır bende var. Sinüzit için doktora gitsem yapabileceği bişey var mı sizce yoksa doğum sonrasını mı beklemeliyim?