Hapyymami Kızlar 7+2 haftalık hamileyim gribim öksürük var üşüme ve halsizlik var nasıl iyileşebilirimnilaç kullamamıyosak. Serum alsam bi zararı olur mu? Ve şuan ki gribim öksürüğümden dolayı bebeğimi etkilemez değil mi?
nese_gocuk Hapyymami ıhlamur nane limon icebilirsin canım zararı yok bebeğe serumda etkileyeceğini sanmıyorum yinede doktoruna yada acildeki doktora sorarsan bilgi verirler
minikdefnemm Hapyymami bende 21. Haftadayım bendede aynıları vardı ve inanılmaz bel ağrısı vardı doktorlar her ne kadar normal desene özele gidip serum yedim toparladım Ordakide normal bebek büyüdüğü için dedi ama sabah 6dan akşam 7yr kadar bi an ne azaldı ne geçti son çareydi parolla minoseti karısıp verdi bunun bi zararı olmaz bebeğe dedi Sizin haftanız küçük giderseniz danışın bence
MerveNur- Hapyymami korkma bi şey olmaz az bi ıhlamur iç istersen ama çok da içme. Ballı zencefil yapabilirsin limon tüket ağrın varsa lavanta yağı iyi gelebilir masaj yaparsan ben böyle atlattım
suyesili Hapyymami öksürüğe ayva çayı iyi geliyor bı bakın ama bebek için de aksi bı durum yok erken hafta da olsa 🙏 ulaşabilirsiniz ayvayı küçük dilimleyip kaynatıp için suyunu yumuşayan ayvayı da en son yiyin ☺️ eşimle biz de kovid olduğunuzda yaptık eşimin öksürüğü vardı çok iyi geldi geçmiş olsun endişelenmeyin inşallah iyi olacaksınız
suyesili minikdefnemm öksürüğe ayva çayı iyi geliyor bı bakın ama bebek için de aksi bı durum yok erken hafta da olsa 🙏 ulaşabilirsiniz ayvayı küçük dilimleyip kaynatıp için suyunu yumuşayan ayvayı da en son yiyin ☺️ eşimle biz de kovid olduğunuzda yaptık eşimin öksürüğü vardı çok iyi geldi geçmiş olsun endişelenmeyin inşallah iyi olacaksınız
MerveNur- minikdefnemm yasaksa tüketmemek daha iyi tabi ama bu gibi şeylerde abartmak zararlı olduğundan ben mesela bi yarım çay bardağı falan içmiştim ciddi etkilemez heralde 🤔
Liena @“Hapyymami”#p20069308ok Hergün çok az miktarda zencefil rendeleyip bir kaşık balın içinde bekletin ve şifa niyetine yiyin. Bal hakiki bal olsun, hastalıklara zencefilden daha iyi gelen birşey yok bence. Geçmiş olsun.
Aylin_16 Hapyymami canım özele acilden gidip serum alma imkanın varsa hiç durma açılırsın sonra evde 4saat arayla parol al o da ağrılarını hafifletir bir de sıcak su+bal+limon iç kesinlikle çok iyi geliyor multi vitamin takviyesine başlamadıysan başlayabilirsin ve d vitamini takviyesi enerji vericektir toparlanırsın inş öksürük için de bal+zencefil ya da karabiber bunu macun gibi yap yut bi de temiz bir havluya beyaz sabun sürüp havluyu hafif ısıtıp önce sırtına sonra göğsüne sırayla koyuyorsun sabunlu kısmı tenine değecek şekilde yatıyorsun aşağı boğazına da şal ya da tülbent sar kafana şapka tak iyice ısıtıyorsun kendini sonra turp gibisin inş 🤩🙃
BesteKc Hapyymami serum yapıyolar cabım hamile olduğunu söyle ona göre. Hiç korkma bir serumla toparlarsın portakala falan yüklen
Cano26 Hapyymami merhaba geçmiş olsun bende 10 haftalık hamileyim iki gündür inanılmaz hastaydım eşim karışım yaptı akşam içtim ve sabah iyileşmiştim 😂 portakal ve limonu sık içine sıcak su koy biraz karabiber biraz bal sonra onu iç boğaz ağrısı vcut ağrısı halsizlik hepsini yok etti denemeni tavsiye ederim