Busraaydiiin1 Eteby sormayın bende aynı şekil stres yaptım hareket ediyor ama hem az ediyor hemde hafif vuruyor geçen hafta pat küt patlatiyordu karnıma 😄
minikdefnemm Funday35 evet dün sabah uyandığımdan beri 0 hissiyat ama 10-15dkdır hissediyorum yeni geldi keyfi 😄
Funday35 minikdefnemm Sevindim canım çok uzun bir süreydi çünkü ama ilk gebelikse o zaman da olabilir benim oğlanda sabah çok sakin oluyor uyuyor hep 🙈 Akşam futbol oynuyor içeride 🤣❤️
minikdefnemm Funday35 benim ilk nadir hissediyorum zaten bizim kız nazlı 😄 detaylıya girdiğimizde bile uyuyodu 0 hareket üşengeç yavrum 😄😄