Yeniannee29 Merhaba arkadaşlar 2 resim yükledim cinsiyet tahmini yapabilen var mı aranızda 12 haftalığız nasipse
igvescarim Yeniannee29 bence de kız altta doğru benim bebeğin yukarı doğru doktor erkek dedi sağlıkla doğsun 🤲🏻🌸
Yeniannee29 Bakalım doktorda tahmin olarak kız dedi çıkıntı görmüyorum dedi ama net olmasını bekliyorum sağlıklı olsun en önemlisi o 😍🧿
Zanyesim Bir_abla Teşekkürler 🥰 doktor da benzetti erkeğe yüzde 90 dedi tam kesin bir hafta sonra öğrenirim kontrol var sanırım
gulsuayan Yeniannee29 benim oğlumun da 12. haftada yukarıda ve net duruyordu bana da kız gibi geldi ama bilemiyorum yine doğru bilgiyi doktorunuz 16. haftada verir