Gzmhsyn Benim çok ya bide enfeksiyon cıktı miğde koruyucu Kan hapı Devit Demir damla Birde antibiyotik Bebeğe zararı olmaz inşallah korkarak içiyorum 😔
Asel2520 Gzmhsyn corasprin Decavit Progestan hap Progestan iğne Gyno ferro sanol Prilam Balık yapı hapı Bunları kullanıyorum
papatya56 Magzyum Demir ilacı Devit damla Progestan hap Progestan igne Coraspın Oksapar igne Vitamin ilacı
Mrv1007 Gzmhsyn 31+4’ten bildiriyorum 🤣 Mide koruyucu(reflüm için) Allerset(alerjik rinit hastasıyım zaman zaman atak olduğunda içiyorum) Vitamin Demir ilacı Propycil(tiroid problemim çıktı hamilelikte, onun için içiyorum) Magnezyum ilacı Prilam (sonsuza kadar bunu içecekmişim gibi geliyor🤣)
_edaa Gzmhsyn kan ilacı Devit 3 Magnorm Bi de kasılmalarım biraz fazla oluyor diye bi de enfeksiyon cok az var diye buscopan alıyorum günde 1 tane
slnacar Gzmhsyn benim de kanım da iltihap çıktı antibiyotik kullandım ama şuan arttı ona tekrar bakılacak Lansor sabah Gece rennie D3 damla Omega Magnezyum Kalsiyum Demir hapı Hepsini kullanıyorum 🤯