Padfoot
Size kan sulandırıcıdan bahsettiler mi acaba? Ben çok hafif geçirdim sanırım Omicron varyantıydı.İlaç almadım bol limonlu su,meyve tükettim.2 3 güne toparlandım sadece hapşırık oldu baya.
Doktorum çok ilgilenmedi,biseye gerek yok dedi.Zaten değiştirecektim baska birini bulmustum doktor covid oldu.Pazartesiye aldığım devlet randevusu da iptal olmuş doktorsuz kaldım.Ne yapsam bilemedim d dimer baktırmam gerekir mi sizce ?