tugbakya benim celik allahtan emsan ben cok memnunum ondan ama granit tam bi rezalet garantiye gonderdim degiselm ama yeni fiyatindan alirsiniz dediler magzayla tartistik baktik olacak.gibi degil avukat arkadasim vardi araya onu soktum degistirdiler ama yine aynisi cikti ve yine kotu