Kızlar merhaba. Karaca granit tencere seti kullanıyorum. Daha 3 sene oldu alalı. İclerinde hep çizikler olduğunu farkettim. Onları hemen attım. Bana önerebileceğiniz kaliteli marka tencere tava seti var mi? Birde granit almak istemiyorum. Karaca beni soğuttu granitten resmen. Dökümlerin bakımı zor ve onun da iyileri gerçekten çok pahalı. Teflon çok zararlı diyorlar. Bu konuda da bilgisi olanlar paylaşabilir mi?