Gittim cnm bende karın agrisiyla adetim gecikti kan tahlili yaptılar erken gebelik vardır diye oda negatif çıktı verdiği ilaçlarla iğnelerle kanamalarım oldu ama belim karnım çok agriyo hala kan şeklinde akıntı hala devam ediyo gebelik şüphesi sen korkmuştum çok şükür yoktu en kısa zamanda tekrar gitmeliyim 🙈😄