Kızlar sancım çıkmıyor nst de doktorum doğumun başladığı zaman çatı muayenesi yapılacak dedi bu hafta da gelmezse suni sancı verecekler bebeğin kilosu az doğumun rahat olur dedi doktor açılma olması için ne yapmalıyım yürüyüş suquat hurma sıcak duş hepsini yaptım ama gelen giden yok hala 😔 suni sancı ile olmazsa da en son ki ihtimal sezeryan dedi. Suni sancı alıp sezeryana girmekten korkuyorum