BusAnna34 kasık ağrısı, karnın alt kısmında ağrı, göğüslerde hafif şişme ve acı vardı. Ben testte negatifi görünce bide kesin adet olucam diye bekliyodum çünkü bütün belirtiler aynı. 2 gün gecikme olunca test yaptım orda da çok net çıkmadı silikti ama kan verince beta hcg 311 çıkmıştı. Korunmayı bıraktıktan sonra ilk ayda hamile kalma şansı %15, 3 ay denemeden sonra hamile kalma şansı %50, 1 sene sonra %85 miş. Bunu düşününce 3-4 ay olmaması çook normal o yüzden kendinizi sakın üzmeyin. Bende pcos var doktorlar zor çocuğun olur derken 2. Ayımda kendiliğimden hamile kaldım. Umut olsun sizlere de 🥰