Zahide-4652 Aynı şeyi bende yaşıyorum oğlum 8 aylık. Kendi isteğimizle olmadı korunurken denk geldi. Haksızlık olur mu acaba diye düşünmekten kafam kalmadı 2 gündür. Kızım da var bu arada 2 yaşında henüz ikiside bebek. Ama eğer bu bebek olduysa, vardır yaradanın bir bildiği diyorum. Maddi manevi sıkıntı yaşamayacağım. Zaten doğuncaya kadar da büyüyecekler.