MUSU21 normal de zaten 5 gün beklemelisin ama benim 6. gün başladı hastalığım ama gerçekten çok hafif atlattım 2. kere geçirdim bide. bu sefer bi tek öksürüğüm oldu göbek deliğim ağrıdı öksürmekten 2-3 gün de geçti
her gün limon kesip yedim zorla bol su iç düzgün beslen canın istemese bile yemek gerekiyo bide yatmamaya çalıştım psikolojik olarak insna etkileniyo çünkü