User1244 Kizlar benim.afwtime 8 gün kaldi kasik batması Goguslerimde bi ağrı uçları kapkara olmus benim gibi olanlar oldumu gecen ay kimyasal gebelik yaşadim insallah bu Ay olur bu ay grip oldum. Bide antibiyotik aldim bu tutunmayi engeller mi sizce
Nihan_35 User1244 hayr canım etkilemez merak etme ins hamissindir sağlıklı bı şekilde sana tutunur annesi bu sefer hayrli haberlerini bekliyoruz🙏🤗🌸
Kuzeyn_annesi User1244 bende adet öncesi belirti olarak belim koparcasına ağrımıştı adete 5 gün kana idrar testinde ikinci çizgi silik çktı kan verdim 12.3 çkmştı. Sende dayanamazsan test ver umarm hamilesindir🥰
User1244 Kuzeyn_annesi insallah test yaptım ama negatif yaa of çok istyoruz 5 sene oldu artık eğer olmasa tup bebek yaptircam insallah onda plur bde bu ay mfk yöntemini denedik bakalim nasip