Handealp şuan bende aynı durumdayım 😔 ve bir ayağında da eğrilik var içe dönük dedi doktor ama doğumdan sonra ameliyatla bağırsakları içeri alınıyormuş yerine konuluyormuş benşm bir arkadaşımın da öyle oldu doğumdan hemen sonra ameliyat oldu çocuk şuan 4 yaşında çocuğu maşallah inşallah biz de bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız 🤲🏻🤲🏻 bana daha çok şey söylediler doğumdan sonra yaşayamayabilir dedi gebeliği sonlandırmak ister misin diye soruyorlar hep ama istemiyorum şubatın sonunda detaylı ultrasona gircem inşallah bir sıkıntısı olmaz 😔