BusraMuratS cinderella Aynıııı ben de böyle düşünüyorum sat a göre 14 eylüş ama ben 1 eylül 2 eylül gibi hissediyorum 😍😊😊😊
Ssr2561 cinderella benimde 30 günüm var ama bende erken gelecek gibi hissediyorum hayırlısı hepimizin hakkında 😘😘 çatı muaynenesi olan var mı?
Glmsr cinderella 22 günüm kaldı bayram geçsin son hazırlıkları da yapalım sonra istediği gün gelsin diye dua ediyorm ama tabi hayırlısı 👶💙😊
Mavissibel Prenses_annesi benimde gunum 26 eylul ama doktor bayramdan snra ilk yada ikinci hafta alcak galiba eylulun ☺️🙈
SelviBalc 19 eylül inşallah ama erken helecek gibime geliyo güzel kızım dogum içinde dönmüş bitanem artık çok zorlanıyorum bide hateketlerim uykum yemem içmem her şeyim degişti elim yüzüm çok şişyo hayırlısı ile kucagımızq saglıklı alalımda kucagımıza inşallah 🙏🏻❤️🙏🏻
ozgekkaya23 35haftaligim ntsde sancim cikdi erken dogma ihtimalim var 😔 kg az 2 200 sizinkilerin nasil
Ssr2561 ozgekkaya23 canım sağlıklı doğsun kilosunu problem etme doğunca sütün yarıcak zaten bebişine hemen toparlar kendini merak etme
Elvincagan Nuranaliayaz1 benimde 20 eylül gözüküyor normalde sezeryan olacak ne zaman olur dedim dün gittim doktora 10 u gibi olur dedi canım
Adakus cinderella 15 ten en geç 24 ♥️♥️ İki tarih arasında mekik dokuyoruz şuan bakalım kızım nasıl gelecek 9 ay 10 gününü geçireceğini sanmıyorum 😁 yani 33 gün
Semakacan cinderella benimde 16 Eylül hep daha erken olcak diye hissediyorum 😄 hiç sancı veya ağrınız oluyor mu?