cinderella Bizimki 15 eylül görünüyor ama ben daha erken olcakmış gibi hissediyorum sizde de öyle oluyomu kaç gününüz kaldı
Prenses_annesi cinderella 26 eylül benmimde şaka gibi ya daha dün gibi kalp atışlarını duyduğumuz an şimdi ise gün sayıyoruz 🤗❤️
Samiye cinderella tahmini dgum tarihi 27 eylul bende daha erken olacak diye hissediyorum ama erkekler 9 ay 10 gunu tam doldurup gecirebiliyormus diyolar
Mirmirlokum Mgrb bizimde 33 gün kaldı ama 30. Haftadan itibaren gelmek isteyen aceleci bi prensesim var yani her an gelebilir 🤗
Mavissibel Prenses_annesi benimde gunum 26 eylul ama doktor bayramdan snra ilk yada ikinci hafta alcak galiba eylulun ☺️🙈
Emreninannesi Ayseguldnzmstk bizde bugün 36+6 yız 😍 bizim de 9 Eylül dedi doktor inşallah öyle olur Evlilik yıldönümümüze denk gelsin
Elmayanaginannesi cinderella bizim de 15 eylul görünüyor ben de 10-13 arası gelecek gibi hissediyorum
MeryemKaragzEyibilen Kızlar bebişleriniz doğum pozisyon aldımı bugün tam 36 oldum ama hala dönmedi benimki. Sizinkiler ne alemde
cinderella MeryemKaragzEyibilen benimki 34 de dönmüş bazılarınınkide ta doğacağı gün dönüyomuş sizinkide döner inşallah
MeryemKaragzEyibilen cinderella bana doktorum doğum kanalına poposunu dayamış çok zor benim umudum yok ama 1 Eylül e kadar bekleyelim dönmezse sezeryan konuşuruz dedi bakalım hayırlısı olsun bebişlerimiz için
Fatimaylmz aren6161 ayniyiz babada Ekim 3 dedi doktor ama Eylül sonu gelecekmiş gibi geliyor hayırlısıyla gelsinler sağlıkla inşallah 😊
Oglununannesi cinderella benimde 4 eylüldü 14 ağustosta geldi paşa 37+0 da hiç birşeyim yokken bi gün önce nst de bi gün sonra doğum kasılmaları başlamıştı ben hissetmiyordum tansiyonumda çıkınca dr sezeryanım diye bekletmedi hayırlısıyla darısı size🙂
Mervemir cinderella bende 14 eylül görünüyor ama bana erken gelecek gibi hissediyorum ☺️Hayırlısı ile gelsin de