Asel2520 nese_gocuk valla yarım yamalak bir temizlik yapıyorum diyebilirim kendimi çok yormamaya çalışıyorum 2 yaşında girecek kızım var ikizlere hamileyim
busrakoylu nese_gocuk her zaman yaptim islerimi cok sukur Rabbime bi sıkıntım olmadı agir kaldirdigim dahi oldu sadece son zamanlar agirlastim artik eskisi gibi aktif degilim
Beneklii nese_gocuk ben 30. Haftaya kadar bütün temizliğimi cok iyi yapiyordum şuan 32 haftaliğim daha çok agirlastim elimden gelince yapiyorum ama diğer gunler kadar olmuyor her biraz daha agirlasiyprum
Halide_70 Hiçbir şey yapmıyorum denebilir. Çayımı, tabağımı önüme alıyorum o kadar. En başından beri lekelenmeli gebelik geçirdiğim için annemin kanatları altına sığındım. Sağ olsun koruyup kolluyor. 🌼🌼 30+3′üz artık. Yürüyebilsem yeter diyorum. 🙈🙈