dreamam Merhabalar herkese. Öncelikle tüm bebek bekleyen annelerin bebeklerini sağlıkla kucağına almasını dilerim😍🙏🏻 Soruma gelecek olursam hangi çatlak önleyici kremi kullandığınız. İnternette o kadar çok karmaşık Bilgi var ki insanın kafası çorbaya dönüyor. Sizden ricam kullanıpta çok memnun kaldığınız, kesinlikle işe yarıyor dediğiniz krem isimlerini yazmanız. Ayrıca kaçıncı haftada kullanmaya başlamalıyım? Şimdiden teşekkür ederim 😘🙏🏻
1850 dreamam 15. Haftam bıttı benmde doktorum lierac çatlak onleyıcı jel önerdi onu kullancam ınsallah .
Papatyamoms Çatlayacaksan her türlü catliyormussin canım ama badem yağı hind cevizi yagibzeytintahi dönüşümlü suruyorum ben öyle banyodan banyoya 18+2 yim