umayben farahinannesi normal bence ben de öyleyim 😂biz gün boyu yatsak da aslında içten içe vücudumuz çok fazla çalışıyor yeni bir can oluşabilsin diye 🥰
Liena Bırakın gece uzun uyumayı gün içinde de uyuyorum. En büyük yaşdığım değişim uyku isteği ve bitkinlik. Eski enerjim hiç yok.