Gmz34- Vitamini unutup iki defa içtim bişey olur mu acaba (pregno marin) diye bir vitamin .Magnezyum ilacını alacağıma onu bir daha içmişim ☹️
Lalin89 Gmz34- doktoruna sor canim ben decavit içmiştim iki kere doktorum yarinlik olanı içme demişti