Kardeleeen
Hiç korkulacak bir durum değil.Sezeryan için steril olarak örtülüp boyanıyorsunuz.Ve kesinlikle elinizi değmemeniz gerek o bölgeye ,doktora.Hem de olası düşme risklerini yok etmek için cırtlı bir kol bağıyla sabitleniyorsunuz.
Bu sizi rahatsız edecek boyutta bir bağlama değil merak etmeyin.