mrvcl9 bende sedye ile doğuma inerken ağlamıştım gözlerim kan çanağı gibi olmuştu ne gerek varsa doktor düşünsün hiiçç ıkınma yok sancı yok yat aşşa keyfine bak dnjd🤣🤣 hee bi de öyle bi iç çekişim var ki hıçkırık gibi durmadı dndjjd asansörde peçete var mı diye sorarken bile hönküre hönküre ağlama isteği geliyordu ndjdj🤣🤣