30 haftadan beri erken doğum riskim vardı bu yüzden eşimle babaannemde kalıyodum hiç terimden kalmamaya çalışıyodum neyse 21 Ocak sabah 8 de yani dün sabah lavaboya kalktım her zaman olduğu gibi normal di aklıma bişey olucaağı hiç gelmedi yatağa geçtim 5 dakika uzandım ki suyum geldi kovayla dökmüşler gibi 1 saat boyunca hiç durmadı tabi hastanede de devam ediyordu işte hastaneye geldik sancılarım başladı zaten yolda da sahada arttı saat 2 ye kadar normal doğum istediğim için sancı cektim ama 33 haftalık olduğumuz için bebeğim güçsüzdü dayanamadım bende 2 buçukta sezeryana girdim hiç bişey hatırlamıyorum sadece dün bebeğimi küvezde gördüğümde değdi herşeye dedim çok küçük ve makinaya bağlı lütfen dua edin oğlumu bi an önce eve götürebiliyim iyileşsin lütfen kızlar 🖤