Ayrıca eşleri refakatçı olarak kabul ediyorlar bebe okulunda yazıldı.Ocak Ayı Gebe Okulu Kayıt İşlemleri için ilk gün eğitim bitiminde göndermeniz gereken bilgiler
Eğitime katılan kişiler için ;
—Ad soyad-İlçe-Refakat Adı Soyadı (yakınlık Derecesi)
4 haftalık eğitim süresince kayıtlar 1 defa yapılacağı için bilgilerinizi eksiksiz ve doğru bir şekilde gönderirseniz sevinirim.
Bu bilgileri 1 defa yazıp gönderenler diğer kalan 3 haftada bu bilgileri tekrar göndermeyecek
Örnek olarak yazıyorum (Gizem Yıldırım-Çankaya-Dilan Yıldırım Kardeş)
—Sisteme kayıt işlemleri için en az 4 haftalık eğitimde 3 hafta katılım sağlanmalıdır katılımlar zoom üzerinden takip edilmektedir — Katılım sağlayan kişiler eğitim bitiminde yazdığım şekilde bilgilerini gönderebilir
Refakat olarak 1 kişi yazabilirsiniz bayan yakını olmayanlar eşlerinide yazabilir herhangi bir değişiklik durumda tekrar iletirsiniz sıkıntı olmaz ama kayıt için 1 kişi lütfen belirtin
bilgiler dışında başka yazışma yapılmasın lütfen
grup konuşmaya herkes okuduktan sonra açılacak bilgileri gönderdikten sonra silme işlemi yapmayınız ve 1 kez yazınız
bilgiler gruptan gönderilecek özelden lütfen yazılmasın