anneolmakzoramagulusuyeter “Bu dünya hayatında her neyi arıyorsan, vakti gelmemişse bulamazsın…” Böyle güzel bi söze denk geldim az önce Benim içime su serpti Sizinkine de serpsin.. Rabbim hepimizin gönlündekini hayırlısıyla kabul eylesin inşaAllah 🌸
hayat_23 anneolmakzoramagulusuyeter aynen öyle. Bunu dün gebelik haberimi alınca anladim. Biz isteyince degil Rabbım isteyince oluyor
Melistosum anneolmakzoramagulusuyeter çok doğru bir söz gerçekten öyle. Ben şunu da seviyorum “ nasibinde varsa gelir Şam dan Yemen den nasibinde yoksa ne gelir elden ” her şey için geçerli hayatta daima bir sınav içindeyiz gerek maddi gerek manevi hergun heran hayat bizi sınıyor aslında yeterki sağlık olsun herşeyin başı sağlık rabbim yuregimizden geçen bizler için hayırlı olan tüm dualarımizi kabul etsin 💜 sabır birazcık sabır 🙏
anneolmakzoramagulusuyeter hayat_23 hayırlı olsun çok mutlu oldum Rabbim sağlıkla hayırla kucağına alabilmeyi nasip etsin ☺️Rica etsem bana da ismen dua eder misin? Azize adım🌸 Reglime 6 gün var çok heyecanlıyım günler geçmiyo 🤷🏻♀️