EdizEliz Fatma6638 cnm benim de 38+5 de aldı. Şimdi nasipse üçüncü gebelik istiyorum Allahın izniyle üçüncü sezeryan tabi
kartanesi02 PamirMira 39 çok geç değil mi ikinci için ben henüz sormadım benim ilkde 37 de oldu acil alındı ama muhtemelen bundada okadar bekleyemem 😁
Tazeanne0134 Fatma6638 valla sezaryen mi olur normal mi olur ona kızım karar verecek ama sezeryandan sonra normal doğum istiyorum inşallah ilk mecburi sezaryen oldu 39+5de bakalım ama kızımda da bi sıkıntı olmazsa 39 haftayı beklemek istiyorum