Ebrupoyraz DilarArslan ben kullanıyorum şükür çatlamadım ama her bünyenin farklı olduğunu söylüyorlar
bebisimbenmmm DilarArslan bende kullanıyorum birde bebe yağı kullaniyorum henüz çatlamadım umarim olmaz.. 35 haftadayiz
Saadetdemirkan DilarArslan ben kullandım 15 16 haftalarda başladım hatta ama çatır çatır çatladım 🤨 gerçi ben başka bir sürdü yağ da kullandım onlara rağmen çatladım bana hiç birşey kar etmedi yani ama öyle böyle çatlama değil heryerim çatladı 😥😭
Acemimum DilarArslan canım bnde kullanıyorum hergün bolca sürmeme rağmen çatladım yağlar daha etkili diolar
Safiyercan Lierac çok iyi bir krem kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kime sorsam o kremi almamı söylediler ben 11.haftaya giricem ama başladım bile kullanmaya şimdiden
Safiyercan DilarArslan o kadar bile beklemene gerek yok hemen başla derim çünkü ne kadar erken başlanırsa o kadar iyiymiş. Mümkün olduğunca karin kasik bacak araları her yerine sur canim ne kadar nemlendirirsek o kadar iyi olacaktır bizim için
Saadetdemirkan DilarArslan yapısal bence canım hiç çatlamayan da var. Sen kullan yine tabi ınsalalh catlamazsin🤗
Saadetdemirkan DilarArslan yapısal bence canım hiç çatlamayan da var. Sen kullan yine tabi ınsalalh catlamazsin🤗
Saadetdemirkan DilarArslan yapısal bence canım hiç çatlamayan da var. Sen kullan yine tabi ınsalalh catlamazsin🤗