Byztrkravc ben şehir dışından kontrollere geliyorum,kardan dolayı geçen hafta gidemedim o yüzden daha muayene ücretini de bilmiyordum😟2 hafta sonraya randevu aldım. Ben Şerife hanıma gidiyorum,siz kime gidiyorsunuz? Bulunduğum yerdeki devlet hastanesine de ilgili bir doktor geldi,içim ona da ısındı açıkçası. Doğuma bu kadar para vereceğime o parayla bebeğime bir şey alırım diye düşünüyorum. Bakalım zaman neyi gösterecek,ama fiyatlar aşırı artmış