gmzkcl tahmini doğumumuz 5 haziran görünüyor. Kızımız olucak allahın izniyle 🙏🏻 20+4 deyiz. Şimdiye kadar bi kaç tulum patik 10lu hastane çıkış takımı reflü yatağı anakucağı bebek arabası anneyanı beşiği sepet beşik aldım. Hediye gelen birsürü kıyafeti ayakkabıları falan var 😂 Şuan odası için takım araştırıyorum odasını yapıcam. Cinsiyetimiz belli olduğu için ve herşeye sürekli zam geldiği için beğendiklerimi alıp eksikleri tamamlamaya çalışıyorum 🥰