Merhaba arkadaşlar mantar olduğu icin akıntı artti diye doktoruma mesaj attim oda kullanmam gereken ilaçları söylemiş ve demiş ki gebelik ve şeker mantarı tetikliyor olabilir yeniden çıkıyor olabilir o yüzden demiş henüz 24 haftaligim şeker yüklemesi daha yaptırmadım şeker mi var yani bende ondan mı mantar çıkıyor ki 😔😔