ben 2 kere hamileliğimi ilk öğrendiğimde ve geçenlerde geçirdim ikincisi daha hafifti sanki ya tek fark bu sefer öksürük tuttu beni 2-3 gün zorladı o kadar aşılıyım hafif geçirdüm ben gerçekten sürekli limon yedim zorla istemesem bile kesip yedim bol su meyve ve canın istemese bile aç kalma. bi de yatınca insan iyice hasta hissediyo arada kalkıp ev de makyaj yapıyodum🥲