Evet benim 2 bebegimdede ayniydi yok karni geriden geliyor yok kafasi arkadan geliyor galiba 2 hafta fln geriydi ikiside 38. Haftada gelisimi tamamen durdu kilo vs almadilar normal dogum yaptirdilar suni sanciyla cok sukur cok saglikli dogdular sadece minnaciklardi ama cok cabuk toparladilar simdi 3. Ye hamileyim doktor bundada ihtimalin yuksek dedi ama bakalim daha cok kucuk ama sıkıntı yapacagin durum yok hatta doktorun birisi korkutmustu beni boyle durumda gebelige son vermemiz lazim diye hemen o gun ozelde baska foktora gittim sorun yok her insan bunyesi bir mi dedi bebeklerde iri veya kucuk dogabilir demisti iciniz ferah olsun