Merhaba burada çok olumsuz yorumlar okudum ama belirtmek isterim bipolarlığın dereceleri var, son derece yüksek konumlarda (avukat doktor öğretmen) evli çocuklu bipolar hastalar var ..hatta bu insanlar sürekli tedavi altında olduğu için çevredeki bir çok diğer insandan daha aklı başında insanlar oluyor. bipolar yaşamderneğinim sitesini inceleyebilirsiniz.ataksız yaşam mümkün ..