Kızlar merhabalar, ben çok yoğun bir şekilde adet kanaması geçiriyorum. Temizlenince doktora gideceğim ama yinede merak ettim.
Çok özürlenerek söylüyorum ama böyle parça parça kan geliyor sürekli? Dün ilk günümdu sabahtan akşama kadar 4 tane büyük ped değiştirdim. Neden olabilir bilgili anneler varsa yardımcı olabilir mi?