Merve_KOPUK Aayse123 walla bi saga bi sola yuvarlanıp duruyorum baska türlüsüne bebegim müsade etmiyo zaten malum göbek aldi başını gidiyo 😅
Selin12- Aayse123 benim kanım kanım çok düşük oldugu için ben sag tarafıma yatıyorum yoksa baygınlık geçiriyorum amq normalde sol tarafa yatmayı öneriyor doktorlar
Tazee-annee Aayse123 sağ sol dönüp duruyom tüm gece nasıl rahat hissedersem öyle yatıyorum 🙃 hiç sartlamadım kendimi sola yatmam gerekiyo ille diye
Poyrazin_annesi Ben sola yatamıyrm kalbim hemen sıkışıo. Oyuzden sağa yatıyrum arada bır yüz üstüde yatyrm 33 haftamdaym