Arkadaşlar herkese merhaba hamileliğimin başından beri kabızlık problemi yaşıyorum önceden de vardı bende başta duphalac kullandım sonra o da kar etmedi magnesie calcasine saba (magnezyum hidroksit) verdi doktor 6 ölçek kullandım 1ölçek kullanıyorum tuvaletten çıkamıyorum diyorlar benim 6ölçekle yok yok 😔kuru erik her sabah ıslatıp yiyorum yok çok streslendim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim 🙏