Tubabora Kızlar merhaba 6+4 haftalık hamileyim İlk öğrendiğimden beri kabızım hemde çok kötü kuru kayısı herşeyi denedim işe yaramadı yaşayan var mı?
ikizlerimveannesi Tubabora ben de kabızlıktan dolayı hastanelik bile oldum 🙈 en son doktorum duphalac diye bir şurup verdi zararı yokmuş bebeklere İçtikten 1-2 saat sonra hemen etki gösteriyor doktoruna bi danış istersen
Muhammedamine Tubabora duphalac diye bir şurup var kafayı yemek üzereyken kurtarıcım oldu çok fazla ıkınma sancı yapıyor doktoruna danışıp eczaneden alablrsn 20 lira bişey reçetesiz alabiliyrsun
Neroizm Tubabora ben gunde iki yemek kasigi chia tohumuyla buldum careyi. Yogurt, meyveli sut veya puding tarzi birseyin icerisinde sisirip yiyorum, demir ilaci kullanmama ragmen hic kabizlik yasamadim
REYHANdnmz Herkeste oluyor canım kabızlık .ben çareyi iki üç gün de bir dört beş acı cin biberi yemekte buldum .müthiş bagırsK boşaltıyor deneye bilirsin