Mnlycck Selam anneler bu haftada olanlar ne ağrısı çekiyor neler yapıyorsunuz doğum için birbirimize fikir verelim
Sukrann10 37+5 benim de:) Bel kaburga ve kasik ağrısı çekiyorum ben. Squat ve kısa yürüyüşler yaparak hurma yiyerek hazırlanmaya çalışıyorum