papatyasever34 Zilli kızım bu saatte beni tekmeleyerek uyandırdı şimdi kendi uyuyo hanımefendi doğunca işimiz var 😍🤣
kayraninannesii papatyasever34 ay oyle valla sağa yatınca oraya vuruyor sola yatınca oraya vuruyor ne tarafa uyacağımı şaşırdım 😬
fenperest papatyasever34 39+4 den merhabalar😃 aynisini bende yasiyorum ustelik bulantimda var. Su guzel tatil gununde hu saatte uyanilmazki yaaa 🥺
Seyma17 papatyasever34 😅😅 aynısını biz yaşadık sabah 31+2 bizd dolandım biraz şimdi kendi uyuyor ben telefon başında 😅
papatyasever34 kayraninannesii kaç haftaliksiniz bizim bebeler yaramaz olacak heralde babalarda horul horul uyusun🤭🤭