cennetomrummm21 betlulk05 Bizimde Gelmeye Niyeti Yoqtu Ama Akşam Aniden Gelmeye Karar Verdi 🤗🙏 İnşallah Sizde Hayırlısıyla Doqurursunuz 🙏
Seminay Ya bende bugün 39+o oldum doktor 40 ı bulursa sezeryan diyor normal baslaması için bişe yaptınızmı
cennetomrummm21 Seminay Hicbisey Yapmadım Kendiliqinden Açılmam Oldu Ne Yürüdüm Hurmadir Meryem Ana Otudur Merdiven İnip Çıkmadır Sıcak Suyun Altına Girmek Hiçbirini Yapmadım
cennetomrummm21 Nazarozcan Amin Cumlemizin Cnm 🙏🤗 Sancım Git Gide 15 Dakikadan 5 Dakikaya İndi 5 Dakikadan 3 Dakikaya İndi Öyle Anladım Cnm Ne Suyum Gelmişti Ne De Nişan 🙏
Seminay cennetomrummm21 allah analı babalı büyütsün canım inş bizede böyle kolay doğumlar nasip olur🙏❤️